ویلا و اقامتگاه‌های پیشنهادی در اصفهان

مسئله اقامت در سفر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید از پیش برایش تصمیم بگیرید. تجربه اقامتی راحت و رضایت بخش در سفر جز اصلی‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است، حالا اگر مقصد سفرتان شهری توریستی و گردشگر پذیر باشد مسئله‌ی اقامت در سفر هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اصفهان یکی از آن شهرهای توریستی و پرمسافری است که شاید برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب در آن نگران باشید. میهمان شو برای اقامت در سفر اصفهان چند پیشنهاد ویژه دارد!

اصفهان به عنوان یک شهر توریستی امکانات اقامتی متنوعی در دسترستان قرار می‌دهد، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا آپارتمان‌های مبله و ویلاهای استخردار و لوکس، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر ماسال انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین ویلاها در اصفهان را با هم بررسی کنیم.

1. ویلا لوکس استخردار در اصفهان

اگر قصد دارید در سفرتان به اصفهان اقامتی لوکس و گرانقیمت اما بسیار با کیفیت را تجربه کنید پیشنهاد میهمان شو به شما اجاره ویلا لوکس مبله دو خوابه استخردار در اصفهان است. این ویلا ظرفیت ۴ نفر و امکان افزایش ظرفیت تا ۱۲ نفر با ۲ اتاق خواب به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این ویلا با ۱۵۰ متر زیربنا در حیاطی به مساحت ۱۸۰۰ متر بنا شده شده است. این واحد دارای یک استخر به همراه وسایل تفریحی برای تجربه یک اقامت عالی در سفر اصفهان است. نمای ویلا از سرامیک و مسیر دسترسی به آن آسفالت است.

فاصله ویلا برای دسترسی به اماکن تفریحی و گردشگری مثل پل خواجو ۲۰ دقیقه، فاصله تا سی سه پل ۲۵ دقیقه و فاصله تا میدان نقش جهان ۳۰ دقیقه است.

2. اقامت در آپارتمان نقش جهان 

اگر به دنبال اقامتی به صرفه اما باکیفیت هستید پیشنهاد بعدی اقامت در آپارتمان مبله نقش جهان در اصفهان است. این آپارتمان با ۱۲۰ متر زیربنا به صورت دربست با پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان قرار می‌گیرد. البته باید اضافه کنیم که حیاط اقامتگاه با سایر میهمانان مشترک است .

این واحد در طبقه اول یک خانه دو طبقه با نمای آجری قرار دارد. تمامی مسیرهای منتهی به این ملک آسفالت و سنگفرش است. امکانات رفاهی واحد شامل  مبلمان ، تختخواب ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، لوازم آشپزخانه ، ظروف پخت و پز ، پارکینگ و … باعث شده تا مسافران همگی از اقامت در این واحد آپارتمانی در اصفهان راضی باشند . همچنین این واحد به جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان زاینده رود ، چهارباغ، عمارت هشت بهشت، کاخ چهل ستون و میدان نقش جهان بسیار نزدیک است.

3. اقامت در آپارتمان تک خواب آرامش 

مورد پیشنهادی بعدی برای اجاره سوئیت در اصفهان یک مورد آپارتمان مبله تک خواب به نام آپارتمان آرامش است. ظرفیت پذیرش این واحد ۲ تا ۸ نفر است. حیاط آپارتمان اشتراکی و فضای داخلی واحد به صورت دربست با پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود.

این واحد به افرادی پیشنهاد می‌شود که هم به دنبال گزینه‌ای برای اقامت مقرون به صرفه هستند و هم به تمیزی و امکانات آپارتمان اهمیت می‌دهند. لازم به ذکر است که آپارتمان آرامش دسترسی بسیار آسانی به اماکن تاریخی و توریستی اصفهان همچون نقش جهان، چهارباغ، چهلستون، سی و سه پل و پل خواجو دارد.

4. اقامتگاه نیکنام اصفهان

اقامتگاه نیک نام یک آپارتمان مبله تک خواب و بسیار تمیز برای اقامت در سفر اصفهان است. این واحد با  ظرفیت پذیرش ۲ تا ۷ نفر با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. فضای داخلی اقامتگاه دربست و حیاط و پارکینگ به عنوان فضای اشتراکی میان شما و صاحب ملک مشترک است.

این آپارتمان دو خوابه در یکی از بهترین مناطق اصفهان ، نزدیک به تمام مراکز توریستی و تفریحی واقع شده است . آپارتمان نیکنام با تمام امکانات اقامتی و رفاهی از جمله مبلمان ، تلویزیون ، لوازم و ظروف آشپزخانه ، یک عدد تخت خواب دو نفره ، دو عدد تخت خواب یک نفره به همراه تشک خوشخواب ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

5. آپارتمان دو خواب پارادایس اصفهان 

آپارتمان دو خوابه پارادایس مورد پیشنهادی بعدی میهمان شو برای اجاره آپارتمان مبله در اصفهان است. این آپارتمان  ۱۵۰ متری در طبقه زیر همکف با پارکینگ اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

این آپارتمان دو خوابه در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی در اصفهان واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به نزدیک به مراکز توریستی و تفریحی اصفهان دارد.

از لوکیشن آپارتمان مبله پارادایس به میدان نقش جهان و پل خواجو ۱۵ دقیقه، تا کلیسای وانک ۱۰ دقیقه، تا منارجنبان ۲۰ دقیقه و تا باغ پرندگان اصفهان هم نیم ساعت فاصله است. اگر طالب اقامت کوتاه مدت در مرکز شهر اصفهان هستید و از طرفی به دنبال اقامتگاهی آرام و دنج می‌گردید که دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری در اصفهان داشته باشید آپارتمان مبله پارادایس گزینه مناسبی برای شماست.

6. سوئیت شروین اصفهان 

اگر بودجه شما برای اجاره سوئیت در اصفهان محدود است اما همچنان به دنبال اقامتی با کیفیت در این شهر هستید پیشنهاد میهمان شو به شما اجاره سوییت شروین در اصفهان  است. یک سوییت کوچک ۲۵ متری که در طبقه سوم ساختمانی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد.

این واحد با ظرفیت پذیرش 2 تا 4 نفر یک انتخاب عالی برای کسانی‌ست که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در مرکز شهر اصفهان می‌گردند. از طرفی وجود یک آشپزخانه مرکزی در ساختمان امتیاز این واحد اقامتی را بالاتر برده است و سرو انواع غذاها با پرداخت هزینه جداگانه برای مهمانان وجود دارد.

7. آپارتمان مبله چهارباغ اصفهان 

مورد پیشنهادی بعدی یک آپارتمان مبله دو خواب در محدوده‌ی چهارباغ اصفهان است که با ظرفیت پذیرش ۲ تا ۱۰ نفر با ۲ اتاق خواب به صورت دربست با پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آپارتمان چهارباغ در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه در یک محیط امن و آرام قرار گرفته است و مسیر دسترسی از آن به مراکز توریستی اصفهان بسیار راحت است. شما تنها با پیاده روی در یک مسیر ۵ دقیقه‌ای از واحد چهارباغ به سی و سه پل می‌رسید. تا نقش جهان فقط ۱۰ دقیقه پیاده روی دارید و به همین ترتیب از اپارتمان مبله چهارباغ تا سایر مراکز تاریخی و توریستی اصفهان تنها مسیرهای پنج الی پانزده دقیقه‌ای فاصله خواهید داشت.

8. اجاره اتاق در اقامتگاه بوم گردی

و اما آخرین گزینه پیشنهادی میهمان شو برای اقامت در سفر اصفهان اجاره اتاق در اقامتگاه بومگردی است. اصفهان اقامتگاه بوم گردی کم ندارد اما بعضی از این اقامتگاه‌ها از نظر امکانات و تمیزی امتیاز بیشتری از دیگر اقامتگاه‌ها دارند.

اقامتگاه مذکور که از دوران صفوی به جا مانده با چهار اتاق یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره خانه در اصفهان است. اتاق ها به صورت دربست با حیاط اشتراکی ، بدون پارکینگ در اختیار مهمان قرار می‌گیرند .

محیط بیرونی اقامتگاه از امنیت بالایی جهت پارک خودرو برخوردار است. این اقامتگاه دارای ۴ اتاق ( ترنم , ترانه , ترنج , نارنج ) است که هر اتاق تخت خواب به تعداد نفرات و کف خواب برای نفرات اضافه و همچنین سیستم سرمایشی ( کولر گازی ) و سیستم گرمایشی ( بخاری گازی ) دارد. همچنین مجموعه دارای حیاط مشترک، سالن غذاخوری، آشپزخانه، ظروف اشپزی، یخچال، گاز و سرویس بهداشتی فرنگی، ایرانی و حمام به صورت اشتراکی است.

Rate this post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.