پارسی کانادا؛ معروفترین مؤسسه مهاجرتی در اصفهان!

این روزها بازار مهاجرت بسیار داغ است و تقریبا بیشتر افراد، در جستجوی راهی برای اخذ اقامت دائم در تاپ‌ترین کشورهای دنیا مانند کانادا، استرالیا، آلمان و غیره هستند. در این راستا، هر روزه شاهد افزایش تعداد مؤسساتی هستیم که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کنند و چه بسا که بسیاری از آن‌ها اعتبار لازم را ندارند و قابل اطمینان نیستند. به همین دلیل، یافتن یک مؤسسه مهاجرتی معتبر کار دشواری است و نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد. اما نگران نباشید، زیرا ما در این مطلب قصد داریم معروفترین مؤسسه مهاجرتی در اصفهان، یعنی پارسی کانادا را به شما معرفی کنیم. چنانچه می‌خواهید در مورد شرکت مهاجرتی پارسی کانادا و انواع خدمات موجود در آن بدانید، خواندن این مطلب را به‌هیچ عنوان از دست ندهید.

چرا مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا را انتخاب کنیم؟

پارسی کانادا، قدیمی‌ترین و معروفترین مؤسسه مهاجرتی در اصفهان است که 2 شعبه اصلی دیگر در شهرهای تهران، مشهد و 1 شعبه در ونکوور کانادا دارد. این مؤسسه با سال‌ها تجربه و داشتن پرونده‌های موفق مهاجرتی در اخذ اقامت دائم در سال 1403 از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی، به‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی شناخته شده است.

همچنین، از آنجایی که ارسال خودسرانه درخواست ویزا به سفارت‌ کشورهای مختلف، بدون اطلاع درست و کامل از شرایط و الزامات، کار پر ریسکی است و در بیشتر مواقع امکان ریجکت شدن و رد درخواست فرد متقاضی را به‌همراه دارد، لازم است که این کار را با مشورت یک وکیل یا مشاوره خبره انجام دهید.

پارسی کانادا دقیقا نقش همان وکیل خبره‌ای را دارد که لازم است به او مراجعه کنید. چرا؟ چون این مؤسسه برای هر خدمتی که ارائه می‌دهد، دارای وکلا و مشاوران متخصص مجزا است که به‌صورت تخصصی در لاین مربوط به خود فعالیت می‌کنند و اطلاعات جامع و کاملی در مورد لاین کاری خود دارند. در نتیجه، درصد خطای این افراد بسیار کم و نزدیک به صفر است.

اما شاید با خود بگوئید که هزینه‌های مشاوره وکلا و مشاوران مهاجرتی بسیار بالاست و باید مبالغ زیادی پرداخت کنید. درست است! سایر مؤسسات مهاجرتی، هزینه‌های زیادی را برای ارائه مشاوره دریافت می‌کنند، اما این درحالی است که موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، خدمات مشاوره در حوزه مهاجرت را در حال حاضر، به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد و شما نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای این موضوع را ندارید.

از طرفی عدم وجود ریجکتی در پرونده‌های مهاجرتی پارسی کانادا و سابقه درخشان آن در رفع ریجکتی اقدامات خودسرانه یا پرونده‌های سایر مؤسسات مهاجرتی، اعتبار بسیار زیادی به این شرکت بخشیده است. بنابراین، منطقی است که این مؤسسه می‌تواند بهترین انتخاب برای هرکسی باشد.

انواع خدمات مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا در دفتر اصفهان

مؤسسه پارسی کانادا، علاوه‌بر ارائه مشاوره‌های حقوقی و مهاجرتی رایگان توسط مشاوران و وکلای خبره، خدمات اصلی دیگری نیز دارد. این خدمات شامل اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای کارآفرینی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس، دریافت پاسپورت دومینیکا و رفع ریجکتی انواع ویزاهای کانادا می‌شود. در ادامه هریک از این خدمات را جداگانه توضیح می‌دهیم:

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی

ارائه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی، یکی از خدمات کلیدی است که توسط پارسی کاناد به متقاضیان ارائه می‌شود. مشاورین مجرب این مؤسسه به افراد کمک می‌کنند تا با دانش و آگاهی کامل، بهترین روش‌های مهاجرتی موجود را بر اساس شرایط خود، انتخاب کنند.

مشاوران متخصص پارسی کانادا، دانش و اطلاعات کاملی درباره قوانین مهاجرتی، شرایط مختلف ویزا، فرصت‌های کاری، فرصت‌های تحصیلی و روش‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف دارند. آن‌ها می‌توانند شما را در مورد مدارک لازم، فرآیند درخواست ویزا، مسیر اخذ اقامت دائم و نحوه مواجهه با چالش‌های احتمالی هریک از روش‌های مهاجرتی، راهنمایی کنند.

استفاده از خدمات مشاوره‌ای رایگان مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا، می‌تواند به شما کمک کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید و با خیالی آسوده، مسیر مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشور رویاهایتان را طی کنید.

راه‌اندازه کسب‌وکار در کانادا

اصلی‌ترین خدمت مؤسسه پارسی کانادا، راه‌اندازه کسب‌وکار در کانادا از طریق روش‌هایی مانند راه‌اندازی استارتاپ و ایجاد یک بیزنس از صفرتاصد است. از آنجایی که شعبه اصلی پارسی کانادا در ونکوور کانادا است، این خدمت را به تخصصی‌ترین شکل ممکن برای مشتریان خود انجام می‌دهد. از دریافت مجوزات لازم، اجاره مکان، یافتن نیروی کار و عقد قرارداد، همه و همه توسط متخصصین این مؤسسه انجام می‌شود. پس از اتمام مراحل راه‌اندازه کسب‌وکار در کانادا، پروسه دریافت ویزای کارآفرینی و اقامت دائم این کشور آغاز می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام مراحل بدون ایجاد کوچک‌ترین مشکلی انجام خواهد شد.

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا، استرالیا، آلمان و یونان

دومین خدمت اصلی پارسی کانادا، سرمایه‌گذاری در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، آلمان و یونان است که منجر به اخذ اقامت دائم این کشورها و در نهایت دریافت شهروندی می‌شود. این خدمت نیز مانند خدمت راه‌اندازی کسب و کار، از پیدا کردن سوژه برای سرمایه‌گذاری تا اخذ ویزا و دریافت اقامت دائم، صفرتاصد توسط وکلا و متخصصین مجرب مؤسسه پارسی کانادا انجام می‌شود. سوژه‌های مورد استفاده برای سرمایه‌گذاری در این روش شامل خرید بیزنس‌های آماده یا خرید فرانچایزهای برند‌های معروف است. پارسی کانادا با ارائه این خدمت، علاوه‌بر اخذ اقامت دائم برای متقاضیان، ارزش سرمایه‌شان را حفظ کرده و مسیر داشتن درآمد دلاری را به آن‌ها نشان می‌دهد.

رفع ریجکتی انواع ویزای کانادا

در پروسه رفع ریجکتی، نیاز است که وکلا به دادگاه‌های مخصوص کانادا مراجعه و دفاعیات حقوقی لازم از پرونده ریجکت شده مورد نظر را انجام دهند. از آنجایی که شعبه اصلی این مؤسسه در کانادا است و بهترین و باسواد‌ترین وکلای حوزه مهاجرت را دارد، برای انجام کارهای رفع ریجکتی انواع ویزای کانادا، بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید. وکلای با تجربه پارسی کانادا می‌دانند که چگونه مدارک و مستندات را به بهترین شکل ممکن تهیه و به دادگاه ارائه دهند تا این پروسه با موفقیت به انجام برسد.

دریافت ویزای کاری کانادا، استرالیا و آلمان

خدمت مهم بعدی دیگر که توسط پارسی کانادا انجام می‌شود، دریافت ویزای کاری یا ورک پرمیت (work permit) است. از آن‌جایی که یکی از خدمات مهم این مؤسسه، کاریابی بین‌المللی است، از طریق دریافت پیشنهاد کار یا جاب آفر (Job offer) برای متقاضیان، ویزای کاری آن‌ها را دریافت می‌کنند. در همین راستا، ثبت‌نام و دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری (Express Entry) نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی این شرکت است.

اخذ ویزای تحصیلی آمریکا و کانادا

دریافت ویزای تحصیلی آمریکا (visa F-1) و اخذ استادی پرمیت (study permit) یا ویزای تحصیلی کانادا نیز یکی دیگر از خدمات مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا به دانشجویان متقاضی برای تحصیل در این 2 کشور است. با دریافت ویزای دانشجویی آمریکا و کانادا و تحصیل در آن‌ها، می‌توانید در آینده نیز نسبت به دریافت اقامت دائم این 2 کشور، اقدام کنید.

اخذ پاسپورت دومینیکا

شاید این روزا اسم پاسپورت دومینیکا را زیاد شنیده باشید و ممکن است بدانید که با داشتن این پاسپورت، می‌توانید به 145 کشور جهان، بدون نیاز به ویزا، سفر کنید. همچنین با دریافت این پاسپورت، شهروند کشور دومینیکا به‌حساب خواهید آمد و می‌توانید از تمام خدمات این کشور، مانند کار، تحصیل و غیره استفاده کنید. مؤسسه پارسی کانادا، پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا را طی 3 الی 6 ماه از طریق روش سرمایه‌گذاری، برای شما انجام می‌دهد.

ثبت شرکت در شرکت‌های حوزه خلیج فارس

خدمات پرطرفدار دیگر پارسی کانادا، ثبت شرکت در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند مانند امارات، قطر و عمان است. این خدمت، برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد ایجاد یا توسعه کسب‌وکار خود در حوزه خلیج فارس را دارند، انجام می‌شود. وکلای مجرب مؤسسه پارسی کانادا، درباره قوانین و مقررات ثبت شرکت در این کشورها، دانش و اطلاعات کافی دارند و می‌توانند در تمام مراحل ثبت از جمله انتخاب نوع شرکت، تکمیل مدارک لازم، ثبت نام تجاری و دریافت مجوزهای ضروری، به افراد متقاضی کمک کنند. این خدمت، شامل مشاوره‌های تخصصی مالی نیز می‌شود تا از ایجاد ضرر و زیان به این افراد جلوگیری شود و به آن‌ها کمک می‌کند که با آرامش بیشتری، مسیر رشد و توسعه کسب و کار خود را طی کنند.

مهاجرت با پارسی کانادا؛ معروفترین مؤسسه مهاجرتی در اصفهان!

همان‌طور که می‌دانید، هدف نهایی هر فردی از مهاجرت، دریافت اقامت دائم، شهروندی و پاسپورت کشور مورد نظرش است. به همین دلیل در بخش نهایی این مطلب، به سراغ مهم‌ترین تخصص مؤسسه پارسی کانادا؛ یعنی دریافت اقامت دائم می‌رویم. این مؤسسه، بهترین سابقه در دریافت اقامت دائم و پاسپورت کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، آلمان و غیره را دارد و به همین دلیل پارسی کانادا را به‌‌عنوان معروفترین مؤسسه مهاجرتی در اصفهان می‌شناسیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Rate this post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.