اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

اقامتگاه بوم گردی آتشونی در روستای تاریخی گرمه شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان واقع شده است که در با قرار گرفتن در دل کویر و در مجاورت نخلستان همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران و کویر نوردان از داخل و خارج کشور می باشد.

امکانات اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

این اقامتگاه در دو مهمان سرای خود 12 باب اتاق سنتی و زیبا دارد و امکان دسترسی به اینترنت و سرو انواع غذا های گیاهی و محلی نیز وجود دارد.
از جمله دیگر امکانات موجود در هتل می توان به اقامت همراه با صبحانه رایگان، کافی شاپ جهت ارائه انواع نوشیدنی ها و دمنوش های گیاهی و بومی. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت در اتاق و در لابی، راهنمای تور محلی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

رستوران اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

یک رستوران سنتی در فضای باز که ارائه دهنده انواع غذا های محلی این منطقه مانند اشکنه، کاله جوش، پلو ماش و قمری و… که توسط آشپزان ماهر روستایی تهیه و طبخ می شود.

مکان های گردشگری نزدیک اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

نزدیکی این اقامتگاه به کویر های معروف کشور مانند کویر مصر و کویر جندق باعث جذب طبیعت گردان و کویر نوردان زیادی به این منطقه و انتخاب این اقامتگاه برای اقامت شبانه و استراحت آن ها می شود.

تفریحات اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

توریست هایی که به این منطقه سفر می کنند می توانند به تفریحاتی چون سافاری، شتر سواری، ماشین سواری روی تپه ها و روشن کردن آتش در کویر بپردازند همچنین در فعالیت های طبیعت گردی مناطقی چون چال سلکنون، نیزار مصر، دریاچه نمک سلکنون، تخت عباسی، تخت عروس و رمل های ماسه ای شرکت کنند.

تصاویر اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه
نمای بیرونی اقامتگاه بومگردی آتشونی گرمه

بیشتر بخوانید…

Rate this post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.